السبت، نوفمبر 04، 2006

و الله وحشتنا قوي يا ريّس !

أخبار اليوم (عدد اليوم)

عمرو فهمي


ملاحظة: الفكرة ليست لأحمد رجب. :)


يا خي أحه..

10 تعليقات:

Zengy يقول...

و كما روي لنا الراوي عن أبن أبي الليل الأول:

كس أم الفيل أبو عين أزاز

عمر يقول...

كان المفروض يقول في الآخر "تجيش ت***ني يا ريس؟" وغطيني يا صفية وصوتي

عمر يقول...

استني.. عندي واحدة أحلي منها... "مبار يحث بوتين علي ترشيح نفسه لفترة رئاسة ثالثة" http://news.filbalad.com//News.asp?NewsID=16039

يا فضيحتي وصت الخلق.. أودي وشي فين من أولجا أنا دلوقتي؟

ROMIL يقول...

تعريص يا ريس

bluestone يقول...

ربنا يكرمك يا بني والله
انا من ساعة ما شفت الزفت ده وانا مفقوعة .. من كمية السخافة والمليطة والعهر الصحفي اللي وصلت إليه الصحافة القومية حاجة مقرفة

Sherif Nagib يقول...

المشكلة مش في إنه منافق.. المشكلة إن دمه ثقيل فشخ !

غير معرف يقول...

هاهاها اسفة على الجبن واستخدام الانونيماس بس بصراحة البلوج بتاعك أبيح بطريقة تفضح ...... احسن حاجه انك شلت البث الصوتي .. كان صعب شوية وضربلي الصورة اللي كنت مديهالك في دماغي ,, يلا ما علينا ... ما بلاش جدو اللي بيرفع الضغط وبنفخ دا , عهر صحفي على راي اللي قالت

غير معرف يقول...

كان المفروض يقول الهى ماترجع ياريس قولوا امين

واحد من الناس يقول...

مين العرص الي بيتكلم ده

غير معرف يقول...

عارف بالضبط الى بيعملوه فينا زى المثل الى بيقول عيان بينيك فى ميت
لاالميت حاسس ولا العيان قادر وسلملى على ولاد الشرموطه
سلامونتى