الأحد، أبريل ٠٢، ٢٠٠٦

من لندن مع حبي


إخواني المتضررون:

بلغة العربيات:
بخصوص (فراري) من مصر فده أمر غير صحيح (لادا) كلام مغلوط كمان.
بعدين مش منطقي إني (أودي) نفسي في داهية و تبقى آخرتي أنام ع (البورش) و اتبهدل آخر عمري.
أنا مجرد سافرت عشان ح ( جيب) دليل براءتي, وأدي الناس حقوقها.
و انتوا (بي أم) غباءكم عايزين تمنعوني من إثبات شفافيتي و نضافتي (أوبل) ما يخلص التحقيق في الموضوع.
حياتي طول عمرها (حافلة) بعمل الخير, و عمر زمتي ما كانت (كاوتش) و دايماً بتأنى في اختيار (المساعدين) بتوعي و مش باختارهم على (عجل) من ايام ما كنت لسة ع (الجنط) و عمري ما انتظرت (أجره) على أي خير بعمله لوجه الله, دنا كل سنة بعمل (عمره) و عارف ربنا كويس, (فتيس) و حمار مين اللي يفكر إني مش راجع تاني؟

بلغة المزيكا:
صدقوني أنا ح (عود) في أقرب وقت, و (كمان) حتتأكدوا إني إنسان برئ و قلبي عليكم.
و على فكرة (القانون) في صفي لأن ورقي كله سليم.
في الحقيقة أنا مش (هارب) من العدالة, أنا بدورلكم عن العدالة نفسها, لو تفكيرك عايز (تشيللو) فدي مشكلتك إنتا مش مشكلتي.
كله بوقته, و الطبيخ (الناي) عايز وقت عشان يستوي, نفسي قلبك ي (رق) شوية عليا, أنا زهقت من (الموشح) ده و حديكم على دماغكم ب (الطقطوقة), كفاية خرمتوا (طبلة) ودني من الزن و الدوشة.
و دلوقتي سيبوني (حدوزن) دماغي بلاش تلعبولي ع (الوتر) الحساس و تستخبولي تحت (السلم) لان (دو ري) لسة مانتهاش (فا) ارحموني شوية.

بلغة المأكولات:
دنتوا عالم (بتنجان) خالص, الدنيا فعلاً (خيار) و (فقوس) و كل واحد لازم يعرف مقامه.
الحصانة و (السلطة) بتحميني, و ما حدش يقدر يمس شعراية مني أو يقول إن المسألة فيها (كوسا)
(أنا ناس) كتير بتحاربني و بتحقد على نجاحي..
بعدين الناس اللي شتمتني بأمي فأنا أمي (لا زانيا) و لا حاجة, احنا عيلة شريفة و سمعتنا ناصعة زي (اللبن الحليب). و مهما الناس (لموني) فأنا موقفي ثابت.
سفري من مصر بيعتبر (كباب) للدخول إلى (كبدة) الحقيقة و جتها (نيفة) اللي عايزة خلف.
(سلمون) عليكم و أشوف و شكم بخير بعد عمر طويل.


يا خي أحه..

11 تعليقات:

غير معرف يقول...

البلد دى احسن من غيرها و النهارده صدر حكم البراءه ف يلا تعال قوام يلا ده انت و حشنى كتير والله ... و كس أم الفيل أبو عين أزاز

غير معرف يقول...

hahaha
7elwa ya bo eleil

غير معرف يقول...

جرى ايه يا ابو الليل ما الحقيقه بانت و طلع القبطان الوحش الكخه هو السبب زعلان ليه بقى.

اهو انتوا كده الحس الفينيقي المنبثق من الباراجماتيه المتدهوره في قاع الملفونوقيه الطبقيه اللي عندكم مش راضيه تخليكم تعترفوا بالحقيقه و بس عاوزين تعملوا صاحب المركبه المسكين كبش فداء و خلاص

حكومه معرصه عاوزه الحرق
و يا اخي احه

HIMZELF! يقول...

جامدة يا ابو الليل
:)

بس وبعدين, اللي انا سمعتة انهم في تصريح مثيير للغرايز قال الوزير بتاع النقل والتحركات انهم في ليندين بعد ما فكوا شفرة الصندوق قالوا ان القبطان هو اللي مابعتش اشارات استغاثة, ومش فاهم برضه دة معناة ايه بالظبط هيلبسها لوحدة يعني؟

الملك هو الملك يابن عمي

غير معرف يقول...

القبطان حيلبس الشكمان لوحده
:)
ممدوح زمانه بيعد فلوس التأمين و يركب الناقة و يشرخ على حتة تانية يا عم أنيمال

القافية حلوة كيك يا بوالليل

Ahmad Gharib يقول...

هايرجع يانى و هابقى افكركم انه هايرجع تانى

هو فى زى مصر وفلوس مصر وسرقة مصر
هو تلاقيه قال انا اروح اشد (عزمى) شويه و ارجع اكمل الكفاح

قحه

غير معرف يقول...

بعدين الناس اللي شتمتني بأمي فأنا أمي (لا زانيا) و لا حاجة, احنا عيلة شريفة


هههههههههه جامد يا باشا

غير معرف يقول...

طب وده كله على أيه ( بلا
أفيه)...أبو حباكه

السهروردى يقول...

تروح و ترجع بالسلامة يا معلم
ماتنساش تجيب ممدوح إسماعيل من طيزه و أنت جاى

Ahmad Gharib يقول...

اه نسيت اقول ان ابراهيم نافع هو كمان هايطلعوه براءه

يحيا العدل كانوا هايظلموا الرئ الغلبان الفقير
هو انتوا كده يامصريين تتشطروا على الغلبان

احه كبيره

admelmasry يقول...

ربنا معاك يا ابني ويدك علي قد نيتك (ولو لسة ما استوتش )
ربنا يوفك وتاخد شقة (فول ) حلوة كده وتتجوز وافرح بيك
علي فكرة ( وتحت فكرة ) انت راجل تمام
تاعب نفسك كده علشان حبة ناس (ملوخية) تعرف انت راجل ماكشي في
( الكوسة )بس اوعي تزهق م ال(قرع )
لحسن ده كتير قوي وبيلزق